VRÁTENIE TOVARU

Doručení tovar Vám nevyhovuje?

Mala ste inú predstavu alebo to nebol vhodný darček?

Potrebujete inú farbu alebo vzor?

U nás to nie je žiaden problém!

K vráteniu alebo výmene tovaru využívame službu spoločnosti Zásilkovna.cz, tzv. Reklamačného asistenta.

AKO POSTUPOVAŤ?

1. Kontaktuje nás zákaznícky servis a to najlepšie emailom, môžete samozrejme aj telefonicky. Kontakt nájdete tu

2. Behom niekoľkých hodín Vám bude emailom zaslaný štítok s čiarovým kódom, štítok nalepíte na krabicu s kabelkou, ktorú chcete vrátiť.

3. Do krabice vložíte faktúru (doklad), ktorý Vám bol zaslaný ako príloha emailu oznamujúceho odoslaniu tovaru.

4. Na tento doklad napíšte rukou "odstupujem od zmluvy", aktuálny dátum, číslo Vášho bankového účtu a pridajte svoj podpis!

5. "Vratku" potom nechajte na ľubovoľnej pobočke Zásilkovny, tovaru si od Vás preberú a všetko je vyriešené! Tú najbližšiu pobočku si môžete nájsť tu

S vrátením neotáľajte, čím skôr sa k nám nevyhovujúca kabelka dostane, tým rýchlejšie Vám ju vymeníme za inú alebo Vám vrátime peniaze!

 

Doručenie vráteného tovaru späť ku nám môže trvať aj jeden týždeň, vyriešenie naším zákazníckym servisom obvykle ďalšie 3-4 pracovné dní. Potom Vám budú obratom vrátené Vaše peniaze bankovým prevodom na uvedený účet.

Vaše Kabelky zo Sveta